,,

by soendag

min bästa vän är svær at forstå.

när jag borstar tänderna
bliver jeg altid irriteret over hvor ualmindeligt kedeligt det er.

när jag lagar mat kommer jeg til at tænke på kristian, så det undgår jeg helst.

jag är rädd för mørke.

den värsta känslan är ensomhed.

den bästa känslan är når du holder om mig.

jag är bäst på at tale og lade som om.

jag är sämst på at være alene.

jag lyssnar på joy division.

jag pratar meget.

jag tycker om venner, mest af alt. ellers; kys, nyredte senge, drengerygge, vin, omfavnelser, nøgenhed, musik, skriverier, og dig. digdigdigdigdig! altid.

kärlek är det bedste i verden, men svært som ind i helvedet og oftest ensom.

i somras var jag forvirret, måske fortvivlet, men også glad og fuld.

sist jag grät var i torsdags, det var midt i natten og jeg cyklede forbi din lejlighed og lyset var tændt. Du er i virkeligheden ligegyldig, men du minder mig om ensomhed.

 

när jag vill tänka går jeg ture.

när jag bakar er det altid boller.

just nu tänker jag på igår nat, der var fin.

idag har jag sovet.

ikväll ska jag sove.

imorgon kommer jag til at bruge dagen på gruppemøde om død.