jegkedermig

by soendag

Vad är den äckligaste mat du vet?
hmm, sort spaghetti. mest fordi det ser ud som det gør.

Nämn en grej du är nöjd med som du gjort i livet
At jeg tog til Indien.

Vad ångrar du i livet (om något)?
da jeg var 18 år.

Vad är det sjukaste rykte du hört om dig själv?
At jeg i virkeligheden ikke havde nogen rigtige venner, men bare talte med alle for at glemme det. Og at jeg er død arrogant nårhja og at jeg en gang gik i seng med to forskellige drenge på den samme aften.

Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?
to par strømpebukser.

Vilket är ditt dyraste klädesplagg?
en lilla kjole til 900 kr som jeg havde på en gang, så turde jeg ikke mere og nu kan jeg ikke længere passe den.

Har du någon oanad talang?
Jeg kan stort set alle tekster til sange, desværre kan jeg ikke synge.

Vad gjorde du i helgen?
Så blue valentine (åh), drak hundrede øl og endte i en lejlighed med amfetamintagende jyder.

Vad är dina fem viktigaste 2dos den här veckan?
læse, få set 24 hour party people, ordne netbank, bestille nemid, få lavet rejsekort.

Vad har du på dig just nu?
nattøj

Senaste låt du lyssnade på?

Bästa skönhetsknep?
øhm.

Vilken klädstil tycker du är hetast på män?
sorte opsmøgede stramme jeans og skjorter der er knappet helt op til kraven.

Och fulast?
åh en masse.

Vem saknar du?
kristian.

Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?
at jeg blev sød af at være fuld.


Vilka tre personer inspirerar dig mest?

snusmumriken måske.

Bästa filmen nånsin?
åhdog.

Bästa boken nånsin?
pyh. The Picture of Dorian Gray?

Vilka tidningar läser du?
Vi får sgu information med posten.

Vad önskar du att du var bättre på?
En del.

Är du religiös?
Nej.

Vad är din största rädsla?
At være ensom. og mørke. måske hænger det i virkeligheden sammen.

Vad är det elakaste någon sagt till dig?
At jeg ikke tænker på andre end mig selv.

Om du får barn vad ska du döpa dom till?
Alma! og Elliot måske. Eller Halfdan?

Om du fick köpa vilken bil som helst – vilken?
nej tak