k

by soendag

1.
vi sad nede ved søerne og du kikkede hele tiden væk, jeg frøs og du undrede dig over hvorfor jeg kun havde et par strømpebukser på. Du fortalte mig at de ville dræne søerne for at bygge en metro station, jeg tænkte at du var skør, men at du havde de flotteste øjne jeg nogensinde havde kikket i. helt blå.

2.
Vi var i biografen og hver gang vores hænder ved et tilfælde rørte hinanden gav det et sæt i hele kroppen. Tænk hvis du tog min hånd. Jeg fulgte slet ikke med i filmen.

3.
vi frøs i h.c ørstedsparken og du fortalte mig alt der var hver at vide om beverly hills. Jeg lagde hovedet mod din skulder og du lagde armen om mig og jeg tænkte at nu dør jeg. At det her var alligevel utroligt. Vi krammede farvel i ti minutter og din nakke duftede af ferskner.

4.
vi var i biografen og du tog min hånd.

5.
du kyssede mig og spurgte om du måtte, om det var okay.

6.
Vi sad på en bænk i østre anlæg og før end jeg vidste af det lænede du dig ind og kyssede mig, på et tidspunkt fik jeg hånden under din trøje og jeg tænkte at her bagved gemte der sig hundredvis af fregner jeg skulle lære at kende.